dusispire junction destruction base renégat

Munoz shared this bug 15 hours ago
Submitted

une mission sur Kemik mission donnée a dusispire junction la destruction d'une base renégat qui n'aboutie pas même si la base est complètement détruite. J'ais abandonné la mission 6 fois relancer le jeux 6 fois annuler les sauvegardes automatiques mais rien n'y fait la mission n'est jamais validée. j'ai également suivi l'ordre donné pour détruire les objectifs. Cette mission bloque une avancée technologique ce qui est gênant

Replies (1)

photo
2

Try grinding down the mission objectives. I think only disabling them is not enough. At least, this worked for me.

photo
1

Bonjour merci pour ton aide mais je ne comprends pas bien ce que tu me demandes sans doute car je traduis en français

réduire l'objectif ? si tu parles de détruire les objectifs un par un, c'est fait et cela ne fonctionne pas

Hello, thanks for your help, but I don't quite understand what you're asking me—probably because I'm translating into French.

"Reduce the objective"? If you're talking about destroying the objectives one by one, I've already done that, and it doesn't work.

photo
1

"Reduce the objective"? completely remove the blocks.

Publish your world and post the link here so the developers can look at it.

You can use the debug menu to force finish the contract.

Follow the steps from the image:

(ctrl+F12 -> Contracts -> scroll down -> Finish active contract)

photo
1

Merci pour votre aide

photo
Leave a Comment

Attach a file
Access denied
Access denied